Spbilforum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Sosial Topicen

3 posters

Go down

Sosial Topicen Empty Sosial Topicen

Poste  obba Tir Des 25, 2007 11:20 pm

tenkte det kunne være kjekt om folk kanskje skrev litt om seg selv mulig slenger opp ett bilde å så vet vi litt mer hvem som er her Very Happy

begynne med meg da.
hom, bor da på texnes, heter fredrik og er 18år. fri som fulen(singel) jobber som lærling på coates og trives med det. skru motor dagen lang, kan det bli bedre Surprised på fritida gjør jeg vell stort sett det samma Razz har da nokk prosjekter, så er alltid noe å pusle med. love to screw som det heter Laughing

har for tiden 1 suzuki rmx og sikkert deler til å bygge en til:P 1 suzuki ts fra 2001 faktisk. 1 eton firrhjuling og selvfølgelig audi'n. snart nytt leke-tøy på vei oxo. blir enten husaberg 650fse eller ktm 380exc, sikler litt på ktm 525exc oxo, veier bare 113kg. blir forelska Laughing

mer skan skirva tru. tar en annen gang. slenger med ett bilde og håper resten følger med Very Happy
Sosial Topicen N6668610
obba
obba

Antall Innlegg : 21
Registration date : 21.12.2007

Til Toppen Go down

Sosial Topicen Empty Stian

Poste  ElBarto Tir Des 25, 2007 11:51 pm

jada, får vel gjøre som min kjære nabo da tenker jeg.. vel, jeg heter da Stian Zak-et-eller-annet og bor i våler Smile. Er 17 år gammel, men fyller 18 den 5.april, så da skal det bli fest skal jeg si deg. går på skole, på malakoff VGS 2. året (allmen). Har foto som hobby, samt skyting. kameraet mitt er et Canon EOS 350d og jeg elsker det! er vel egentlig ikke stort å si om meg selv, men liker go' musikken som også blir kalt trance/dance/techno Wink
Sosial Topicen 410
detta er da meg Cool
ElBarto
ElBarto

Antall Innlegg : 25
Age : 34
Location : Våler
Registration date : 18.12.2007

http://bartocreations.blogspot.com/

Til Toppen Go down

Sosial Topicen Empty Fredrik Thalberg

Poste  F.Thalberg. Man Apr 07, 2008 2:26 pm

Meg! Very Happy

Her bor jeg;
Sosial Topicen DSC06600

Og der trives jeg jævlig godt. Smile
F.Thalberg.
F.Thalberg.
Admin

Antall Innlegg : 41
Age : 33
Location : Våler
Registration date : 17.12.2007

Til Toppen Go down

Sosial Topicen Empty Re: Sosial Topicen

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet